„The EPE Catalog” – Elvis Presley jako fenomen (nie tylko muzyczny) w nowej książce…
KJ Consulting zapowiada nową książkę!
„Dla złaknionych fanów pojawiły się Elvis Presley jeans, Elvis Presley T-shirts, szczotki do włosów ze zdjęciem Elvisa, długopisy, szorty, guma do żucia ze zdjęciem bożyszcza. Guziki z napisem 'I hate Elvis’ szły tak samo dobrze, jak te z napisem 'I Love Elvis’. Rynek był zarzucony notesami ze zdjęciem Elvisa na każdej stronie, fosforyzującymi skarpetkami, pomadkami do ust (Hound Dog-Orange, Tutti Frutti-Red, Heartbreak Hotel-Pink), krawatami, paskami, piórami, a nawet papierem toaletowym z fotką Elvisa na opakowaniu. Wszystko było natychmiast rozchwytywane„. Ten fragment książki Leszka C.Strzeszewskiego zatytułowanej „ELVIS” doskonale ukazywał, że w drugiej połowie lat pięćdziesiątych Elvis Presley był nie tylko fenomenem muzycznym. Był także zjawiskiem marketingowym. Wszystko (dosłownie wszystko) co opatrzone było jego wizerunkiem lub imieniem znikało natychmiast ze sklepowych półek.
W grudniu br. do sprzedaży trafi książka wydawnictwa KJ Consulting (odpowiedzialna za doskonałe publikacje Erika Lorentzena) pod tytułem „The EPE Catalog” w której znaleźć będzie można kompletną niemal listę licencjonowanych produktów (na licencji Elvis Presley Enterprisess) poświęconych Elvisowi. Autor książki, Bob Pakes, przez cztery lata dokumentował i katalogował każdą rzecz, która ukazała się na rynku począwszy od 1956 roku i posiadała zdjęcie Elvisa (lub nawiązywała do artysty w jakikolwiek sposób). W jego publikacji należy więc spodziewać się licznych zdjęć garderoby, biżuterii, przedmiotów codziennego użytku oraz ich opisów a także fotografii samego Presley’a ze zdumieniem przyglądającemu się niektórym przedmiotom ze swoim wizerunkiem.
Według zapowiedzi wydawcy, książka „The EPE Catalog” trafi do sklepów jeszcze przed Bożym Narodzeniem.
(info: Elvis Information Network/ElvisEchoesOfThePast/Mariusz Ogiegło)