„Elvis Legacy Week” – ruszyła nowa kampania marki American Crew!
Elvis Presley bohaterem bohaterem nowej kampanii znanej amerykańskiej marki
American Crew to istniejąca na rynku (także polskim) nieprzerwanie od 1994 roku klasyczna marka męskich produktów fryzjerskich. W swojej ofercie posiada m.in żele do układania włosów, szampony, odżywki, pomady i wiele innych.
Dzisiaj, tj. 3 kwietnia br., American Crew wystartował z nową akcją/kampanią pod nazwą „Elvis Legacy Week”. Jej bohaterem został Elvis Presley.
W związku z tym wydarzeniem, które potrwa aż do 7 kwietnia br, na amerykańskiej uczelni wyższej w Bostonie, Berklee College of Music, odbywać będą się warsztaty, szkolenia, spotkania i koncerty poświęcone królowi rock’n’rolla i jego wpływowi nie tylko na muzykę ale także na ówczesną modę i styl.
Kampanii „Elvis Legacy Week” towarzyszyć będą także specjalne grafiki, plakaty promocyjne ze zdjęciem Elvisa i ciekawostkami na temat jego wizerunku.
„Jego głos wstrząsnął światem, a jego styl zmienił wszystkie ówcześnie obowiązujące reguły„, głosi jedno z haseł. I trudno się z nim nie zgodzić.
Warto w tym miejscu dodać, że ta kampania nie jest pierwszą związaną z Elvisem. Kilka miesięcy wcześniej marka American Crew wypuściła serię kosmetyków z wizerunkiem Presley’a.
Wszystko odbywa na licencji Graceland Epe.
(info: American Crew Polska/Mariusz Ogiegło. Zdjęcie: Oficjalny profil American Crew Polska)